Rechercher

Paramétrage

Thèmes

Accessibilité

Accessibilité

Publications

Posters

  • Berbain, L., Daher, L., Macchi, L., Mahé, G., dos Santos, C., Ferré, S., El Akiki, C., Casalis, S., & Zebib, R. (2025, mai 20). Comparative study of the skills of French-speaking children with Developmental Language Disorder (DLD) in kindergarten in fields recognized as predictors of reading and spelling. Psycholinguistics in Flanders (22th edition), Lille.
  • Launay, J., Gonthier, C., Berbain, L., Daher, L., El Akiki, C., Macchi, L., Mahé, G., Zebib, R., & Quémart, P. (2025, mai 20). The interplay between reading and spelling development : A longitudinal study from the final year of Kindergarten to first Grade. Psycholinguistics in Flanders (22th edition), Lille.
  • Daher, L., Berbain, L., Ferré, S., Mahé, G., Casalis, S., El Akiki, C., Macchi, L., & Zebib, R. (2025, mars). Les prédicteurs précoces de la lecture et de l’orthographe chez des enfants avec et sans Trouble Développemental du Langage (TDL) en grande section de maternelle (GSM) : Une étude comparative. Colloque scientifique de la Fédération Fançaise des Dys, Paris.